Продавець УСЛУГИ СТРОИТЕЛЬНОЙ СПЕЦТЕХНИКИ В УКРАИНЕ "АТП-УКТ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
7 відгуків
+380 (44) 233-22-90
+380 (44) 233-22-90
+380 (44) 232-70-31
+380 (96) 364-79-66
Київ, вул. Княжий Затон - 9а, офіс 369, Київ, Україна
АРЕНДА - УСЛУГИ СПЕЦТЕХНИКИ СТРОИТЕЛЬНОЙ - КИЕВ - УКРАИНА
Кошик

Що таке каток (спец-машина)

Що таке каток (спец-машина)

Головною деталлю ковзанки є валець — циліндр, розташований замість колеса або коліс. Своєю масою валець здавлює утрамбовываемое речовина. У кожному ковзанці є ведучий вал, до нього подається крутний момент від двигуна, і ведений — він є направляючим. Привід провідних вальців — як правило, гідравлічний, так як він дозволяє плавно рушати, а також легко підводити крутний момент до торця широкого вальця, що при механічній трансмісії вимагало б декількох кутових редукторів або ланцюгового приводу.

Види ковзанок

Вальці можуть бути гладкими, кулачковими, гратчастими, пневмоколісними:
Гладкі представляють просто металеві циліндри, здавлюють своєю масою. Зазвичай застосовується для асфальтоукладочных робіт, з-за того, що на виході дає рівну площадку;
Кулачкові відрізняються тим, що покриті кулачками — невеликими виступами. Ефективні для роботи з рихлим грунтом;
Поверхня гратчастих покрита сіткою. Використовується для трамбування різних ґрунтів. При проходженні по неоднородному грунту великі грудки дробляться, що збільшує ущільнення;
У пневмоколесний валець являє собою набір з коліс, розділених проміжками. Якщо в ковзанці більше одного пневмоколісного вальца, їх ставлять так, щоб колії задніх коліс проходили між коліями передніх;
Також у ковзанках може використовуватися більше одного виду вальців. Такі катки називаються комбінованими (зазвичай передній валець — гладкий, а задній — пневмоколісний).

За кількістю вальців котки поділяються на одно - дво - і трехвальцовые.

Вальці можуть розташовуватися один за іншим, або, для трехвальцового ковзанки, два вузьких вальця можуть розташовуватися на одній осі.

Одновальцовые катки зазвичай причіпні, тобто прикріплюються до трактора або іншого двигающему пристрою.

Катки для кращої утрамбування можуть бути вібраційними, тобто один з вальців вібрує у вертикальному напрямку, що значно покращує якість ущільнення, що дозволяє використовувати ці катки однопроходном режимі. Для звичайних котків необхідно зробити кілька проходів для належного ущільнення асфальту.

Для ґрунту глибина трамбування може, для різних конструкцій, коливатися від 20-30 см до 150-160 см, по масі катки відрізняються від ручних (менше 1 тонни) до надважких — більше 16 тонн.

Сучасні дорожні катки здатні розвивати швидкість до 14 км/год, але для більшості максимальна швидкість — 2-5 км/год

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner