Продавець ПОСЛУГИ БУДІВЕЛЬНОЇ СПЕЦТЕХНІКИ В УКРАЇНІ "АТП" розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
7 відгуків
+380 (44) 233-22-90
+380 (63) 233-22-90
Київ, Автотранспортная 1, Київ, Україна
АРЕНДА - УСЛУГИ СПЕЦТЕХНИКИ СТРОИТЕЛЬНОЙ - КИЕВ - УКРАИНА
Кошик
впередназад
Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 2Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 3Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 4Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 5Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 6Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 7

Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ

  • Послуга

від 40 ₴/т/км

Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ
Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГПослуга
від 40 ₴/т/км
+380 (44) 233-22-90
  • +380 (63) 233-22-90
+380 (44) 233-22-90
  • +380 (63) 233-22-90

Замовлення тільки за телефоном

(044)232-70-31, 233-22-90, 096-364-79-66
Наличний і безналічний розрахунок
 

Нагороди з перевезенням гусеничного спецтехніки

Перевезення будівельних техніці з території України

   

  • Наша компанія спеціалізується на перевезеннях складних і нестандартних вантажів — вантажів , що перевищують транспортні габарити, — вантажі так званої негабаритної категорії масою до 120 тонн

Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, бурового встановлення, як і їх навантаження і розвантаження, складний і небезпечний процес, що вимагає спеціального практичного досвіду та навичок у навантаженні та кріпленні вантажів, а також у подальшому транспортуванні

Водії нашого "АТП" мають спеціальний практичний досвід для оптимального розташування та кріплення вантажу на вантажному транспорті — у цьому разі на низькорамному тралі важковозі, практичний досвід забезпечує безпечне навантаження, транспортування та розвантаження Вашого вантажу

"АТП-УКРКОВІВТРАНС" Допоможемо з перевезенням гусеничного спецтехніки — перевезення кранів МКГ, РДК, ДЭК, МГ, СКГ, КС перевезення бурових, перевезення дробильних установок, перевезення ресайклерів і реміксерів, перевезення асфальтоукладників, котків дорожніх, екскаваторів як гусеничних, так і колісних, перевезення бульдозерів, грейдерів тощо. 

  • "АТП-УКТ" забезпечить і організує для перевезення Ваших вантажів усю необхідну дозвільно супроводжувальну документацію, вантажного вантажу: перевезення великогабаритних і негабаритних вантажів на всій території Києва, Київської області та України

   

Ми надаємо такі типи автомобільних транспортних послуг:

  • — перевезення негабаритних вантажів, великогабаритні перевезення важковагові перевезення тралом
  • — перевезення обладнання перевезення спецтехніки
  • — перевезення будівельної техніки (перевезення екскаватори бурові установки крани тощо)
  • — перевезення будматеріалів будівельних виробів ( перевезення балки плити ферми металоконструкції перевезення ж/б конструкцій перевезення місткостей)
  • — перевезення сільськогосподарської техніки (перевезення комбайна трактора ін. с. техніка) транспортування дорожньої техніки
  • — евакуація вантажних автомобілів перевезення яхт перевезення катерів
  • — перевезення важковагих вантажів перевезення великогабаритних вантажів перевезення негабариту нестандартних вантажів
  • – перевезення силосних ємностей, комбайни
  • — організація оформлення роздільних здатностей на негабаритні перевезення вантажів на великогабаритний вантаж

Організація виконує супроводи спецтранспорту (трала), що перевозить негабаритні вантажі. А також у складних перевезеннях приваблюються автомобілі прикриття та супроводу ДАЇ 

  • Доставка — транспортування гусеничних негабаритних кранів на автотранспорті автодолонами України

Замовити оренду-услуги тралу низькорамника платформи від 20 до 100 тонн (044)233-22-90

Транспортування гусеничних кранів дорогами здійснюють на низькорамниках

Ось для автоперевезення гусеничних кранів типу МКГ-25, ДЕК-251, РДК-50, РДК-100 ми використовують трал вантажністю від 60 тонн, і потужний тягач VOLVO або DAF, залежно від шляху проходження приваблюються один або два автомобілі супроводу

Гусеній кран своїм ходом в'їжджає на низькорамний трейлер, в'їзд техніки на трал відбувається стрілою вперед по настилу з ухилом не більш ніж 10°. На низькорамний трал, техніку встановлюють гусеничними-візоками поперек платформи, а стрілою — вздовж напрямку руху. 

Гак крана закріплюють на стрілі, яку треба опустити нижче рівня розташування блоків на двоногостій стійці. У разі перевезення крана зі знятою стрілою її укладають окремо на автомобіль із причепом. Кран фіксують на платформі за допомогою дротяних розтяжок у поздовжньому та поперечному положеннях, додатково під колеса візків підкладають металеві клини.

Попереду автопоїзда рухається автомобіль зі встановленими на ньому габаритними знаками автопоїзду, на відстані 10-15 метрів за автомобілем — автопоїзд із краном і далі з розривом 15-20 метрів, від автопоїзду автомобіль прикриття з персоналом, обслуговчим кран. Перед транспортуванням крана погоджують сигнали взаємодії. Швидкість руху автопоїзду не має перевищувати 20 км/год по дорогах із твердим покриттям.

Рух пневмоколісних кранів дорогами. Під час руху стрілових кранів як дорогами, так і у всіх інших місцях, де можливий рух транспортних засобів, треба керуватися «Правил дорожнього руху», затвердженими Міністерством внутрішніх справ УССР 25 серпня 1972 р. і ГОСТ 9314-59 «Автомобілі та автопоїзда»

Вагові параметри та габарити вантажу для перевезення тралом

Транспортування кранів власним ходом. Під час перевезення кранів самоходом монтажні та демонтажні операції загалом складаються з встановлення та зняття гусаків, баштово-стрілового обладнання та проміжних секцій стріл. Крани транспортують з основними стрілами, якщо вони вписуються в дорожні габарити.

Гусеній кран доцільно транспортувати власним ходом у тих випадках, якщо відстань до місця призначення не перевищує 100-200 метрів, покриття дороги допускає рух гусеничного механізму, а розміщення будівельного майданчика або розміри крана не дають змогу доставляти його автомобільним транспортом. Крани вантажністю до 25 тонн переміщаються зі швидкістю до 5 км/год, потужніші та важчі крани — зі швидкістю 0,8—1 км/год. Гусячінні крани на низькорамних тралах транспортують шосейними дорогами на відстань не більш ніж 2000 км.

  • Пневмомолесні крани переміщаються власним ходом, якщо відстань не перевищує 50 км. Якщо відстань більша, то буксирують автотягачами або перевозять на автотранспортних засобах.
  • Пневмомолесні крани вантажністю від 10 до 100 тонн переміщаються зі швидкістю 15-7,5 км/год. Транспортна швидкість кранів на базі односного тягача становить до 25 км/год.
  • Під час пересування стрілових кранів власним ходом вони мають бути наведені в транспортне положення, відповідати вимогам руху автодоріжками та вписуватися в транспортні габарити.

Перед транспортуванням крана необхідно:

  • перевірити дію звукового сигналу та освітлення;
  • проконтролювати роботу гальма механізму пересування;
  • застопорити гальмо механізму повороту;
  • зняти змінне та встановити основне робоче обладнання, опустивши його в транспортне положення;
  • зняти з крана у разі перебазування на великі відстані всі частини й елементи, перевезення яких передбачається окремо, щоб підвищити мобільність і прохідність крана (знімний противага, змінні секції стріли, виносні опори);
  • оглянути та перевірити стрілову лебідку, що утримує робоче обладнання в транспортному положенні; перевірити тиск у шинах;
  • воно має відповідати транспортному режиму без вантажу;
  • заправити баки горючим і оливою;
  • проконтролювати кермове керування або пристрій (гідросхему) для розвороту ведомих коліс.

Під час руху крана своїм ходом необхідно виконувати такі вимоги

  • Не можна перемикати швидкості ходу під час руху на підйомах, ухилах і залізничних переїздах. Переїжджати залізничні колії можна тільки на першій швидкості за певного режиму роботи дизеля. Рух крана під ухил 5° допускається також на першій швидкості. Під час руху кранів треба враховувати несну здатність інженерних споруд (мостов, путівників), якість доріг, габарити проїздів під мостами.

Маршрути руху важких кранів з тиском на вісь понад 40 тонн і чималими габаритами, погоджують у ДержАвтоIнспекції - ДАI. Під час руху деяких кранів (наприклад крана КС-5363) по важких дорогах, для поліпшення прохідності на маточині фланців зовнішніх коліс провідних мостів, що вільно сидять, монтують спеціальні повідці, які забезпечують привод цих коліс.

Машиніст пневмоколісного крана має знати правила вуличного руху

  • З огляду на чималі габарити крана, особливо за довжиною, перегін пневмоколісних кранів бажано здійснювати в години доби, менш напружені за завантаженням доріг.

На прямолінійних і горизонтальних ділянках дороги можлива номінальна швидкість руху кранів. На поворотах, ухилах і підйомах, а також на нерівній, з вибоїнами та коліями, дорозі швидкість пересування треба знижувати відповідно до вказівок інструкцій заводів-виробників.

Особливу увагу машиніст має проявляти на перехрестях, у вузьких проїздах, під час проїзду під мостами, змонтованими конструкціями, оскільки великі габарити бази та робочого обладнання крана вимагають відповідних розмірів доріг, радіусів повороту. Бажано розвороти проводити у разі вільної від транспорту дорогою.

Під час руху в ліній електропередач або під проводами треба витримувати відстані між частинами крана й електропроводами, а також переміщатися на невеликій швидкості.

Якщо немає габаритних знаків на мостах і путівниках, рухи незнайомим маршрутом або під проводами необхідно зупиняти кран, виходити з кабіни та перевіряти можливість безпечного проїзду по цій ділянці дороги.

  • Транспортування крана на буксирі до тягача

До початку транспортування крана на буксирі з тягачем — низькорамному тралі мають бути виготовлені такі основні операції. Кран встановлюють у транспортне положення стрілою вздовж поздовжньої осі в бік провідного моста, монтують буксирне пристосування та вимикають передній міст.

Механізм перемикання швидкостей встановлюють у нейтральне положення, містять II швидкість (шток циліндра має бути повністю висунутий, ручка золотника повернута в нейтральне положення). Пневмосистему керування стояковим гальмом крана під'єднують до пневмосистема тягача за допомогою спеціального шланга. Якщо такого шланга немає або немає пневмосистема на тягачі, то необхідно розтормотати стоянкове гальмо. Габаритні сигнали та сигнали гальмування на крані під'єднують до електросистема тягача, що міститься на крані, за допомогою кабелю зі штепсельної вилкою, вимикають пневмоциліндри розвороту крана, вигвинчують опорні гвинти переднього моста та усувають балки виносних опора в транспортне положення. 

У разі буксирування в темну пору доби та в умовах обмеженої видимості на буксованій крані мають горіти задні габаритні вогні, а за наявності гнучкого зчеплення — і передні вогні.

Маршрут руху має бути відомий і вивчений для можливості проїзду крана з урахуванням дорожніх габаритів і передавання кранових навантажень на інженерні споруди (мости, путівники).

Габарити кранів без твердження маршруту переїзду не мають перевищувати: за висотою 3,8 м, за довжиною (з тягачом) 24 м, за шириною — 2,5 м.

     

Під час буксирування крана його має супроводжувати машиніст, на якого надається посібник із транспортування й обслуговування ходового пристрою крана. У разі руху дорогами зі складним рельєфом, а також без тягання пневмосистеми для керування гальмами крана машиніст має бути на крані для керування гальмами від власної пневмосистеми, що працює від увімкненого дизеля.

Під час транспортування стрілових кранів великої вантажності дорогами різних категорій ці крани належать до великогабаритних і важковагових машин.

  • Транспортована машина вважається великогабаритною, якщо її габарити перевищують хоча б один із розмірів, встановлених ГОСТ 9314 — 59 і «Правилами дорожнього руху»: 3,8 м за висотою від поверхні дороги; 2,5 м по ширині; 24 м по довжині.

Транспортована машина вважається важковаговим (виходячи з умов міцності дорожнього одягу), якщо його вагові параметри перевищують норми ГОСТ 9314—59:

  • 10 тонн осьове навантаження (навантаження на дорогу, що передається колесами найбільш навантаженої осі); 52 тонни повна маса машини.

У разі переїздів важких кранів треба виконувати додаткові особливі умови: — кран на роз'їздах не має перевищувати смугу зустрічного руху; — найбільша швидкість не має перевищувати 50 км/год; — забороняється здійснювати обгін транспортних засобів, що рухаються зі швидкістю 30 км/год і більше; — не дозволено переміщати крани під час гололеда та за видимості менш ніж 100 метрів.

Гранична швидкість транспортування пневмоколісних кранів тягачем на буксирі по горизонтальній дорозі становить не більш ніж 30 км/год (на гнучкому зчепленні); під час руху на ухилах і поворотах швидкість не має перевищувати 3 км/год. За буксирування із застосуванням жорсткого або гнучкого зчеплення за кермом буксованого крана має розміщений машиніст-водій

Перевезення крана гусеничного дек, мкг, рдк, кс, мг - Україна

(044)233-22-90, 232-70-31, 232-70-61
063-340-48-30, 096-364-79-66
готівкові та безналічні розрахунки

перевезення вантажів тралом низькорамники — низькорамна платформа

Характеристики
Основні
Страхування вантажівТак
Довготривала орендаТак
Заміна орендованого автомобіляТак
Тип вантажного автомобіляПлатформа для великовагових вантажів
ЗаставаТак
Виїзд за межі країниНі
Мінімальний час оренди4 година
Тип оплатиВідрядна
Вантажний автомобільПлатформа для великовагових вантажів
Послуги завантаження/вивантаження вантажуЗавантаження/Вивантаження
ПеревезенняМіські, Регіональні
Супровід вантажуТак
Тип вантажуНебезпечний вантаж, Спецтехніка, Габаритний, Негабаритний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 40 ₴/т/км

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner