Продавець УСЛУГИ СТРОИТЕЛЬНОЙ СПЕЦТЕХНИКИ В УКРАИНЕ "АТП-УКТ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
7 відгуків
+380 (44) 233-22-90
+380 (44) 232-70-31
+380 (96) 364-79-66
Київ, вул. Княжий Затон - 9а, офіс 369, Київ, Україна
АРЕНДА - УСЛУГИ СПЕЦТЕХНИКИ СТРОИТЕЛЬНОЙ - КИЕВ - УКРАИНА
Кошик
впередназад
Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 2Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 3Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 4Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 5Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 6Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, фото 7

Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ

  • Послуга

від 40 грн/т/км

Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ
Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГПослуга
від 40 грн/т/км
+380 (44) 233-22-90
  • +380 (44) 232-70-31
  • +380 (96) 364-79-66
  • +380 (63) 340-48-30
+380 (44) 233-22-90
  • +380 (44) 232-70-31
  • +380 (96) 364-79-66
  • +380 (63) 340-48-30

Замовлення тільки за телефоном

(044)232-70-31, 233-22-90, 096-364-79-66
Готівковий і безготівковий розрахунок
 

Послуги з перевезень гусеничної спецтехніки

Перевезення будівельних техніки по території України

   

  • Наша компанія спеціалізується на перевезеннях складних і нестандартних вантажів - вантажів що перевищують транспортні габарити, ― вантажі так званої негабаритної категорії масою до 120 тонн

Перевезення гусеничного крана ДЕК, МКГ, РДК, СКГ, бурової установки, як і їх завантаження і розвантаження, складний і небезпечний процес, що вимагає спеціального практичного досвіду і навичок в навантаження і кріплення вантажів, а також в наступний транспортуванням

Водії нашого "АТП" мають спеціальний практичний досвід для оптимального розташування і кріплення вантажу на вантажному транспорті ― в даному випадки на низкорамном трале тяжеловозе, практичний досвід забезпечує безпечне навантаження, транспортування і розвантаження Вашого вантажу

"АТП-УКРКИЕВТРАНС" допоможемо з перевезенням гусеничної спецтехніки ― перевезення кранів МКГ, РДК, ДЕК, МГ, СКГ, КС перевезення бурових, перевезення дробильних установок, перевезення ресайклерів і реміксерів, перевезення асфальтоукладальників, дорожніх котків, екскаваторів як гусеничних так і колісних, перевезення бульдозерів, грейдерів, і т. д.

  • "АТП-УКТ" забезпечить і організовує для перевезення Ваших вантажів всю необхідну дозвільно супровідну документацію, перевезеного вантажу: перевезення великогабаритних і негабаритних вантажів по всій території Києва, Київської області та України

   

Ми надаємо наступні види автомобільних транспортних послуг:

  • – перевезення негабаритних вантажів, великогабаритні перевезення великовагові перевезення тралом
  • – перевезення обладнання перевезення спецтехніки
  • – перевезення будівельної техніки (перевезення екскаватори бурові установки крани і т. д)
  • – перевезення будматеріалів будівельних виробів ( перевезення балки плити ферми металоконструкції перевезення з/б конструкцій перевезення ємностей)
  • – перевезення сільськогосподарської техніки (перевезення комбайна трактора ін. с/г техніка) транспортування дорожньої техніки
  • – евакуація вантажних автомобілів перевезення яхт перевезення катерів
  • – перевезення великовагових вантажів перевезення великогабаритних вантажів перевезення негабариту нестандартних вантажів
  • – перевезення силосних ємностей, комбайни
  • – організація оформлення дозволів на негабаритні перевезення вантажів на великогабаритний вантаж габаритний вантаж

Організація виконує супроводу спецтранспорту (трала) перевозить негабаритні вантажі. А також у складних перевезеннях залучаються автомобілі прикриття і супроводу ДАІ

  • Доставка ― транспортування гусеничних негабаритних кранів на автотранспорті автошляхами України

Замовити оренду-послуги трала низкорамника платформи від 20 до 100 тонн (044)233-22-90

Транспортування гусеничних кранів по дорогах здійснюють на низкорамниках

Ось для автоперевезення гусеничних кранів типу МКГ-25, ДЕК-251, РДК-50, РДК-100 ми трал використовують вантажопідйомністю від 60 тонн, і потужний тягач VOLVO або DAF, залежно від шляху прямування залучаються один або два автомобіля супроводу

Гусеничний кран своїм ходом в'їжджає на низкорамный трейлер, в'їзд техніки на трал виконується стрілою вперед по настилу з ухилом не більше 10°. На низкорамный трал, техніку встановлюють гусеничними-візками поперек платформи, а стрілою — вздовж напрямку руху.

Гак крана закріплюють на стрілі, яку слід опустити нижче рівня розташування блоків на двоногої стійки. У разі перевезення крана зі знятою стрілою її укладають окремо на автомобіль з причепом. Кран фіксують на платформі за допомогою дротових розтяжок у поздовжньому і поперечному положеннях, додатково під колеса візків підкладають металеві клини.

Попереду автопоїзда рухається автомобіль з встановленими на ньому габаритними знаками автопоїзда, на відстані 10-15 метрів за автомобілем — автопоїзд з краном і далі з розривом 15-20 метрів, від автопоїзда автомобіль прикриття з персоналом, що обслуговує кран. Перед транспортуванням крана погоджують сигнали взаємодії. Швидкість руху автопоїзда не повинна перевищувати 20 км/год на дорогах з твердим покриттям.

Рух пневмоколесний кранів по дорогах. При русі стрілових кранів як по дорогах, так і у всіх інших місцях, де можливий рух транспортних засобів, слід керуватися «Правилами дорожнього руху», затвердженими Міністерством внутрішніх справ УРСР 25 серпня 1972 р. і ГОСТ 9314-59 «Автомобілі та автопоїзди»

Вагові параметри і габарити вантажу для перевезення тралом

Транспортування кранів власним ходом. При перевезенні кранів самоходом монтажні та демонтажні операції в основному складаються з установки і зняття гуськов, баштово-стрілового обладнання і проміжних секцій стріл. Крани транспортують з основними стрілами, якщо вони вписуються в дорожні габарити.

Гусеничний кран доцільно транспортувати власним ходом в тих випадках, якщо відстань до місця призначення не перевищує 100-200 метрів, покриття дороги допускає рух гусеничної машини, а розташування будівельного майданчика або розміри крана не дозволяють доставляти його автомобільним транспортом. Крани вантажопідйомністю до 25 тонн переміщаються зі швидкістю до 5 км/год, більш потужні і важкі крани — зі швидкістю 0,8—1 км/ч. Гусеничні крани на низькорамних тралах транспортують по шосейним дорогам на відстань не більше 2000 км.

  • Пневмоколісні крани переміщаються власним ходом, якщо відстань не перевищує 50 км. Якщо відстань більше, буксирують автотягачами або перевозять на автотранспортних засобах.
  • Пневмоколісні крани вантажопідйомністю від 10 до 100 тонн переміщаються зі швидкістю 15-7,5 км/год, Транспортна швидкість кранів на базі одноосного тягача становить до 25 км/ч.
  • При пересуванні стрілових кранів власним ходом вони повинні бути приведені в транспортне положення, відповідати вимогам руху автодорогами і вписуватися в транспортні габарити.

Перед транспортуванням крана необхідно:

  • перевірити дію звукового сигналу та освітлення;
  • проконтролювати роботу гальма механізму пересування;
  • застопорити гальма механізму повороту;
  • зняти змінне і встановити основне робоче обладнання, опустивши його в транспортне положення;
  • зняти з крана при перебазуванні на великі відстані всі частини і елементи, перевезення яких передбачається окремо, щоб підвищити мобільність і прохідність крана (знімний противагу, змінні секції стріли, виносні опори);
  • оглянути і перевірити стрілову лебідку, яка утримує робоче обладнання в транспортному положенні; перевірити тиск в шинах;
  • воно повинно відповідати транспортного режиму без вантажу;
  • заправити баки пальним і маслом;
  • проконтролювати рульове керування або пристрій (гидросхему) для розвороту ведених коліс.

При русі крана своїм ходом необхідно виконувати наступні вимоги

  • Не дозволяється перемикати швидкості ходу під час руху на підйомах, нахилах і залізничних переїздах. Переїжджати залізничні колії дозволяється тільки на першій швидкості при певному режимі роботи дизеля. Рух крана під ухил 5° допускається також на першій швидкості. Під час руху кранів слід враховувати несучу здатність інженерних споруд (мостів, шляхопроводів), якість доріг, габарити проїздів під мостами.

Маршрути руху важких кранів з тиском на вісь понад 40 тонн і значними габаритами, погоджують у ДержАвтоІнспекції - ДАІ. При русі деяких кранів (наприклад, крана КС-5363) по важких дорогах, з метою поліпшення прохідності на маточини фланців зовнішніх вільно сидять коліс провідних мостів монтують спеціальні повідці, які забезпечують привід цих коліс.

Машиніст пневмоколісного крана повинен знати правила вуличного руху

  • Враховуючи значні габарити крана, особливо по довжині, перегони пневмоколесний кранів бажано здійснювати в години доби, менш напружені завантаження доріг.

На прямолінійних і горизонтальних ділянках дороги можлива номінальна швидкість руху кранів. На поворотах, ухилах і підйомах, а також на нерівній, з вибоїнами і коліями, дорозі швидкість пересування слід знижувати згідно з вказівками інструкцій заводів-виготовлювачів.

Особливу увагу машиніст повинен проявляти на перехрестях, у вузьких проїздах, при проїзді під мостами, змонтованими конструкціями, так як великі габарити бази та робочого обладнання крана вимагають відповідних розмірів доріг, радіусів повороту. Бажано робити розвороти за вільну від транспорту дорозі.

При русі біля ліній електропередач або під проводами слід витримувати відстані між частинами крана і електропроводами, а також переміщатися на невеликій швидкості.

У разі відсутності габаритних знаків на мостах і шляхопроводах, руху по незнайомому маршруту або під проводами необхідно зупиняти кран, виходити з кабіни і перевіряти можливість безпечного проїзду по даній ділянці дороги.

  • Транспортування крана на буксирі до тягача

До початку транспортування крана на буксирі з тягачем - низкорамном трале повинні бути виконані наступні основні операції. Кран встановлюють у транспортне положення стрілою уздовж поздовжньої осі в бік ведучого моста, монтують буксирний пристрій і відключають передній міст.

Механізм перемикання швидкостей встановлюють в нейтральне положення, включають II швидкість (шток циліндра повинен бути повністю висунутий, рукоятка золотника повернута в нейтральне положення). Пневмосистему управління стоянковим гальмом крана підключають до пневматичній системі тягача за допомогою спеціального шланга. Якщо такого шланга немає або відсутній пневмосистема на тягачі, то необхідно растормозить стоянкове гальмо. Габаритні сигнали і сигнали гальмування на крані підключають до електросистеми тягача за допомогою наявного на крані кабель зі штепсельною вилкою, відключають пневмоциліндри розвороту крана, вигвинчують упорні гвинти переднього моста і прибирають балки виносних опор в транспортне положення.

При буксируванні в темний час доби і в умовах обмеженої видимості на буксирі крані повинні горіти задні габаритні вогні, а при наявності гнучкого зчеплення — і передні вогні.

Маршрут руху повинен бути відомий і вивчений для можливості проїзду крана з урахуванням дорожніх габаритів передачі кранових навантажень на інженерні споруди (мости, шляхопроводи).

Габарити кранів без затвердження маршруту переїзду не повинні перевищувати: за висотою 3,8 м, по довжині (з тягачем) 24 м, по ширині — 2,5 м.

     

Під час буксирування крана його повинен супроводжувати машиніст, на якого покладається керівництво по транспортуванню та обслуговування ходового пристрою крана. У випадку руху по дорогах зі складним рельєфом, а також при відсутності на тягачі пневмосистеми керування гальмами крана машиніст повинен знаходитись на крані для управління гальмами від власної пневмосистеми, що працює від включеного дизеля.

При транспортуванні стрілових кранів великої вантажопідйомності по дорогах різних категорій на ці крани відносяться до великогабаритних і великоваговим машин.

  • Транспортується машина вважається великогабаритним, якщо його габарити перевищують хоча б один з розмірів, встановлених ГОСТ 9314-59 та «Правилами дорожнього руху»: 3,8 м, за висотою від поверхні дороги; 2,5 м по ширині; 24 м по довжині.

Транспортується машина вважається великовагової (виходячи з умови міцності дорожнього одягу), якщо її вагові параметри перевищують норми ГОСТ 9314-59:

  • 10 тонн осьова навантаження (навантаження на дорогу, передавана колесами найбільш навантаженої осі); 52 тонни повна маса машини.

При переїздах важких кранів слід виконувати додаткові особливі умови: – кран на роз'їздах не повинен опинятися на смузі зустрічного руху; – найбільша швидкість не повинна перевищувати 50 км/год; – забороняється здійснювати обгін транспортних засобів, що рухаються з швидкістю 30 км/год і більше; – не дозволяється переміщати крани під час ожеледиці та при видимості менше 100 метрів.

Гранична швидкість транспортування пневмоколесний кранів тягачем на буксирі по горизонтальній дорозі становить не більше 30 км/год (на гнучкому зчепленні); при русі на нахилах і поворотах швидкість не повинна перевищувати 3 км/ч. При буксируванні із застосуванням жорсткої або гнучкого зчеплення за кермом буксированого крана повинен знаходитися машиніст-водій

Перевезення крана гусеничного груд, мкг, рдк, кс, мг - Україна

(044)233-22-90, 232-70-31, 232-70-61
063-340-48-30, 096-364-79-66
готівкові і безготівкові розрахунки

перевезення вантажів тралом низкорамники ― низкорамная платформа

Характеристики
Основні
Страхування вантажів Так
Довготривала оренда Так
Заміна орендованого автомобіля Так
Тип вантажного автомобіля Платформа для великовагових вантажів
Застава Так
Виїзд за межі країниНі
Мінімальний час оренди4 година
Тип оплатиВідрядна
Вантажний автомобільПлатформа для великовагових вантажів
Послуги завантаження/вивантаження вантажуЗавантаження/Вивантаження
ПеревезенняМіські, Регіональні
Супровід вантажуТак
Тип вантажуНебезпечний вантаж, Спецтехніка, Габаритний, Негабаритний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 40 грн/т/км

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner